czwartek, 24 marca 2016

Nowa kolekcja Schöckemohle już w sklepach!

Wracając dziś z treningu,przeglądając stronę sklepu jeździeckiego dowiedziałam się,że do sklepów weszła długo wyczekiwana wiosenno-letnia kolekcja jeździeckiej firmy Schöckemohle ☺! Jestem pod wielkim wrażeniem,ponieważ kolory są obłędne,a w szczególności moje serce ujął piękny,intensywny niebieski - capri ♥. Oprócz niego głównymi kolorami jest grapefruit oraz olive.
<źródło zdjęć sprzętu z których stworzyłam kompozycje klik>
Czyż nie idealna kolekcja dla właścicieli siwków oraz ciemnych koni? Na jednej i drugiej maści te kolory będą się prze pięknie odznaczać oraz na pewno taka kompozycja zachwyci nawet tych bardzo wymagających ☺. Oba czapraki są ozdobione kontrastową lamówką w przypadku pierwszego,jest to ciemny granat,a drugiego biel. Czego chcieć więcej,niż nieziemskiego dopasowania ;)?

<źródło zdjęć sprzętu z których stworzyłam kompozycje klik>
Co do jakości tych kantarów,to mogę powiedzieć,że jest rewelacyjna ♥. Sama posiadam jeden kantar z tej firmy i jest bardzo solidny,śliczny i wytrzymały. Także serdecznie polecam!
Wielkim plusem jest trzy punktowa regulacja,dzięki czemu możemy doskonale dopasować kantar. Jest on również podszyty w części potylicznej i nosowej. Kolory już mówią same za siebie,bo są obłędne ♥. Nadal wygrywa u mnie capri,ale to chyba dlatego,że uwielbiam niebieskie kantary,derki itp. ☺.
<źródło zdjęć sprzętu z których stworzyłam kompozycje klik>
Tutaj nie ma co opisywać. Po prostu trzy kolorowe uwiązy,kontrastujące do kantarów ☺.

Przypadła Wam do gustu ta kolekcja? Który kolor najbardziej Was urzekł? A może gustujecie w innej kolorystyce ☺?
W następnym poście najprawdopodobniej kolejny wywiad,także czekajcie ;). Pozdrawiam.

10 komentarzy:

  1. Piękne kolorki ^^ Ja jak na razie mam zamiar kupić czaprak i owijki Eskadrona mango :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładne ale jak narazie planuję kupno pierwszego eskadrona nici green i nauszniki do kompletu ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne *.*
    Niebieski najlepszy <3
    Uwielbiam takie odcienie.
    Już wyobrażam Sb Nagietkę w takich kolorkach *o*
    Pozdrawiam !
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kolory masz rację ;)
    Naprawdę fajnie opisujesz sprzęt :)
    U mnie wygrywa niebieski - capri <3
    Chyba przekonałaś mnie do zrobienia kolejnych zakupów :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Weeeeee c: kupie Huzarce ^^ sorry, że z anonima, jestem Magda Ochocińska.
    Zapraszam do mnie:
    fortuna-moj-skarb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te miętowe są piękne! :*
    Fajny tak wgl pomysł na posta :)
    Pozdrawiam! :))
    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość wydaje się byż naprawdę solidna. Mi oczywiście najbardziej podoba się grapefruit,gdyż gustuję we wszelkich kolorach czerwieni :D Na razie jednak posiadam knatar i czaprak,dlatego kolejne zakupy są rzeczą bardzo odległą :)
    POZDRAWIAM!!!
    MÓJ BLOG(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, chętnie kupiłabym miętowy komplecik ^^ Sprzęt wygląda solidnie. Może kiedyś...;)
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze przyznać, że są piękne ♥
    Twój blog także super!
    Poleciłam Cię u siebie!
    Wpadnij, jeśli możesz!
    Pozderki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz,motywuje on do dalszego prowadzenia i pisania bloga ☺.